onsdag 13 juni 2012

SOMMAR!!!!!!11112

Det var ett tag sedan. igen. Jag hade tänkt sluta, men jag tror inte att jag kan låta bli. såatteh.

I alla fall. Det är sommarlov nu! sommarlov. woho! yey! och jag går in det här genom att försöka skrämma bort all rastlöshet. Och jag tycker att jag lyckas rätt bra ändå. Någorlunda i alla fall. Jag har sysselsatt mig på ett bra sätt och ändå har väldigt mycket tid för mig själv. Bra.

Sysselsättningen har sett ut som att jag har fått träffa valpar och bada i ett svinkallt och plågsamt Finnsjön, promenerat runt i stan (med sällskap) och lägga en ohyggligt massa pengar på ohyggligt nödvändiga saker så som läppstift, vinylskivor, tågbiljetter, glas och så. I morgon kommer det inte att snålas med pengarna heller vad det verkar. åh herregud. juni - årets fattigaste månad? Jag trivs med förnekelsen.

Annars har jag ju faktiskt inte haft mycket tid till att ha tråkigt. Det var ju faktiskt inte ens en vecka sedan vi kom tillbaka från klassresa i Rom, och innan dess så var det också fullt upp.

Varför då denna rastlöshet?

Jag måste springa.

(särskilt som att jag råkat anmäla mig till Göteborgsvarvet nästa år..)

Inga kommentarer: